Kaip pagerinti mokinių matematikos mokymosi pasiekimus? - pradinių klasių ir matematikos mokytojai ieškojo atsakymo

Mokinių pasiekimų vertinimo tema kaip niekad aktuali. Augantis dėmesys išoriniams vertinimo įrankiams - standartizuotiems testams, standartizuotoms programoms, naujoviškoms užduotims – ir jų taikymui verčia susimąstyti, kaip visi šie įrankiai ir rezultatai gali būti panaudoti ugdymo procesui tobulinti. Aukštesnės mokymo kokybės siekiančiam mokytojui itin aktualu išsiugdyti naujas kompetencijas: suvokti standartizuotų testų taikymo prasmę ir esmę; gebėti analizuoti, interpretuoti klasės/mokinio standartizuoto testo rezultatus, pačiam kurti/pritaikyti naujas, modernias, įvarialypių mokinių ugdymosi poreikius atliepiančias užduotis.

       Šiomis temomis  vasario 1 d.  Lazdijų švietimo centre įvyko seminaras   ,,Standartizuotų testų rezultatų analizė, interpretavimas ir panaudojimo galimybės“. Seminaro    lektorė  dr. Viktorija Sičiūnienė , Lietuvos edukologijos universiteto docentė  , matematikos standartizuotų testų  rengėja, matematikos vadovėlių, pratybų sąsiuvinių rengėja.                                  

Informacija atnaujinta: 2016-02-03 11:56